OT: kviz na piatok (stredu)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 30 12:30:58 CEST 2012

Zdravim,
  hura, takze ja a Jakub jsme uhodli :-). Ale chapu, ze to je nefer, protoze
CERN zname mozna trochu vice a tak tusime, co by tam mohlo byt (a neni
vylouceno, ze Jakub to i slysel na vlastni usi, zatimco ja zatim ne, az z
tohoto zaznamu :-).
  Diky, Balu, za skvelou nahravku, pridam ji do sve sbirky multimedii o
CERNu :-).
  Zdravi Pavel