Drevene skrinky na pristroje

AZe aze na seznam.cz
Pátek Březen 30 10:04:12 CEST 2012

Zdravím. Potřeboval bych zhotovit poměrně jednoduchou dřevěnou skříňku pro
zesilovač ale nenašel jsem (nejen v okolí) nikoho, kdo by to byl schopen
udělat. Dřevo, v panelu profrézovaný otvor s osazením pro plechový panel,
totéž vzadu. Dnešní firmy mají vybavení pro zpracování dřevotřísky se spoji
ala Ikea. Nic jsem nenašel ani na netu. Chápu, že je to spíš strojařina a
dnes (i známí) stolaři či truhláři raději dělají skříňky z laminované
dřevotřísky do předsíně než perfektní práci. V Holicích jsem viděl někoho
prodávat nové velice pěkně udělané retro-skříňky pro stará rádia, bohužel
nemám kontakt. Neporadíte? Zatím to vypadá tak, že to ubastlím sám, seženu
dýhu a jsem tam kde před 25 lety...
AZE