Dalkomer - doporucte prosim

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 30 09:25:47 CEST 2012

To se dá udělat jen v místnosti, ale venku se stačí projít přes muldu a už
hladinu neudržíte, musíte zašroubovat špunty, na místě v předpokládané výšce
odšroubujete, přejdete si k té první, odšroubujete, no a už to na druhé
straně teče, protože je to tam podle zákona schválnosti níž. Nebo se udělá
na hadici někde překlad, samozřejmě tam, kde na to nevidíte (třeba větší
list) a myslíte si, že tama hadice jde úplně rovně. A než to nastavíte, tak
se pěkně nachodíte.

Divím se jen, že to ten husí krk udrží, až ji někdy zas použiju, tak to
zkusím.

----- Původní zpráva -----
Od: "Ivan Kiss" <Ivan.Kiss na novohrad.sk>

nuz ked chcete vidiet jednoclovekove upevnenie slauchvahy, tak som vam
to cvakol:
ftp://ftp.printtrade.sk/para/vypredaj/vodovaha.JPG
v tom husom krku sa to da krasne posuvat

mne sa voda nevylieva a polhodinu to netrva (pokial nezakopnem a
nepadnem na hubu :-)  )
postup:
-zavesim oba konce vodovahy na vyskovu rysku, ktoru potrebujem preniest
-vezmem jeden koniec vodovahy a sledujuc hladinu ho opatrne prenasam v
jednej vyske k druhemu bodu, tam ho zavesim s hladinou cca v strede
-vratim sa k pociatocnemu bodu a posuvom v husom krku dosolicham hladinu
na vychodzej ryske, potom uz len zaznacim koncovy vyskovy bod

ked mi uplne preplo a zameriaval som kupelnu s temer milimetrovou
presnostou kvoli obkladu, tak som sa na meniskus hladiny dival kolmo po
hrane uholnice, aby som eliminoval chybu paralaxy :-)
presnu zvislicu som robil tak, ze som olovnicu s tenkou nitou zavesil na
klinec. Na podlahu som vhodne pohodil prenosne svetlo a znacil som tien
nite olovnice

podotykam, ze steny boli z Hebelu, takze mali blizko k rysovacej doske

IK