OT: kviz na piatok (stredu)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 30 09:18:17 CEST 2012

No tak kazdej slusnej stroj by nemel menit pokud mozno svoje otacky pri
obrabeni...protoze pak se meni rezne podminky.

O vikendu jsem rezal a hobloval nejake prkynka a hranoly. Mame na tam
3kW motor a hranol 100mm sirokej pri spone cca 0.5mm ten motor naprosto
nepozna..ma to jeden predpoklad - a to jsou ostre noze. ;-)

Ten zvuk byl nemlich stejnej jako ten baluovo.

Radek Vicek