Re: A/D převodník paralelní - 10bitů

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Březen 29 22:58:50 CEST 2012

No tak to ja zase nemam dobre skusenosti ani s mladsimi ani so
starsimi. Ti mladsi su prilis ambiciozny a potrebuju sa za kazdu cenu
realizovat a ti starsi zase radi presviedcaju, ze veci su inak ako v
skutocnosti su. Aspon tak som to zazil vo firmach, kde som robil.
Patrim k tym 40-tnikom, ale viac ako na 50-tku to pri svojom zdravi
nevidim. Ak sa jej dozijem, bude to velky uspech.

Teraz ma napadlo, to natacanie anteny v Cechach uz ktosi robil, su
okolo toho asi dve radioamaterske webstranky, a pouzil cipy od
austriamicrosystems a magnety, ci na snimanie polohy bol pouzity
magneticky princip. Mozno by stalo za uvahu pozriet sa aj po tomto
rieseni.

A.