Re: A/D převodník paralelní - 10bitů

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Březen 29 22:16:17 CEST 2012

Dobry vecer,

2012/3/29 Jirka MWW <jirka.mww na gmail.com>:

> No já se zase učím docela rád, protože co už 20 let profesionálně
> neprogramuju,  ale živím se generováním  papírů
> a presentací v power pointu,  mě to doma docela baví. Jinak bych už
> asi definitivně zblbnul.

A ja som si myslel, ze ste nejaky student ci doktorand na FEL ci
VUT.... A ejhla vy ste zrely patdesiatnik ak nie starsi. Nemate trochu
mindraky, ze Vam sekunduju mladsi styridsiatnici?

Osobne pokial som robil prezentacie a power point o svojej praci, tak
to bolo zaujimave, horsie to bolo mat to ako hlavnu pracovnu napln a
robit to stale dokola. To som potom radsej sam zmenil firmu.

To len trochu na odbocenie.

A.