A/D prevodník paralelní - 10bitu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 29 12:37:22 CEST 2012

No, asi najjednoduchsie teda bude pouzit nejaku WiFi platformu (samozrejme s ARMom ktory ma to DSPcko v sebe, ako uz bolo vysvetlene), aby sa dala ovladat z iP*d-u ci nejakeho Androidneho oneho, komfortne cez touchscreen - a tam sa samozrejme da potom kreslit ci uz tych 10-12 LEDiek, rucickovy merak, obrazok toho viacotackoveho potenciometra ci pouzit akekolvek inu vhodnu aj nevhodnu formu zobrazenia... pritom sa da logovat priebeh pohybu, ukladat do databazy, cele to dat na web... Moznosti su netusene.

wek

PS. Viem si predstavit aj ciste elektromechanicke riesenie.