Re: A/D převodník paralelní - 10bitů

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Březen 29 10:06:59 CEST 2012

No nevim , nebude obycejny ARM malo, osobne bych nasadli neco s DSP, kdyz to ma merit ten potenciometr, autor dotazu nema programator tak proc nekoupit vyvojovou desku s STM32F4 , má to USB, jde to programovat pres USB a stoji to 300Kc:-)
A co tak rovnou vyhodit potenciometr a nahradit ho 10 spinaci + prevodni tabulkou at si obsluha rovnou nacvaka binarni kod.
je treba jit cestou pokroku a inovaci.

Jirka