Zacatecnicky dotaz fungovani 74373(74573)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 28 18:52:39 CEST 2012

K tej '148 upozornujem, ze ak sa priamo pripoji vystup "platnosti" na latchovaci vstup, tak nie je zarucene, ze sa zachytia platne data. Treba velmi pozorne prestudovat datasheety a zamysliet sa nad jednotlivymi casovacimi hodnotami. Odporucam vlozit maly delay, hoci aj pomocou RC clenu (a pripadne  nasledneho  Schmitta trebars '14, pre puristov).

Hovorim to z vlastnej bolestnej skusenosti - odladil som to pomocou nepamatoveho osciloskopu (co bola vyznamna sucast bolesti; o dalsich zdrojoch bolesti (a niektore z nich prisli o niekolko rokov) radsej taktne pomlcim... ;-) )

wek