Re: A/D převodník paralelní - 10bitů

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 27 22:52:12 CEST 2012

 27.3.2012, 22:38:36

Pokud to ma byt soutez o nejvetsi exoty :-)
tak pridam sve typy hybridni WSH572,
nebo C571, C572 od soudruhu z NDR.

Pokud to ma byt k MCU a k dispozici trocha strojoveho casu, tak
aproximacni regist netreba, to jde naprogramovaz do MCU.
Ale ja bych hledal spise neco, co tyhle opicarny nepotrebuje,
treba http://cz.rs-online.com/web/p/adc/7096720/
No a nebo jit do ADC se seriovym vystupem, neb jsou nejrozsirenejsi a
nejlevnejsi, dokonce i tuzemsti drogeriste jich prodavaji spoustu
pres pult a do MCU napsat jednoduche cteni serive hodnoty. Taky by
jiste slo, zbastlit hw S/P prevodnik s posuvnymi registry, ale kdyz je k
dispozici MCU tak je to dbani se levou nohou za pravym uchem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz