[OT] GPS system Galieo

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Březen 27 17:42:03 CEST 2012

 Dobry den,

moze to byt dovod pre jav, ze ked zapnem navigaciu v iducom aute/vlaku, tak mi zacne ukazovat aktualnu polohu az za dlhsi cas, ako ked stojim?
V pripade vlaku iduceho 300 km/h casto cez tunely som mal velmi dlhy vypadok.

Richard Kaliciak