[OT] GPS system Galieo

Tomáą Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Březen 27 17:08:19 CEST 2012

M©> Napr. ten mnou furt spominany eTrex z rady Cx mal podla navodu cas
M©> cold startu az 45min. Mysleny je studeny start presne, ako popisal pan
M©> Serych. Ked som navigator prvy krat zapol, samozrejme nez citania
M©> navodu, a ani po 15min nemal polohu, zacal som sa obavat o  funkcnost.
M©> Tak som otvoril navod :-) Docital som sa, ze je vhodne manualne
M©> nastavit pribliznu polohu a datum/cas. Z vyroby bol nastaveny kdesi v
M©> USA,  1.januar, rok uz neviem. Tak som ponastavoval a cca po 5min sa
M©> chytil. V navode je potom este popisany warm a hot start. Definicia
M©> nie je technicka, ako v linku, ktory som poslal, ale "ludovejsia" -
M©> pri akom uplynutom case od vypnutia a zaroven pri akej vzdialenosti od
M©> poslednej zapamatanej polohy sa este moze uplatnit warm a hot start.
M©> Ono aj prakticky to vidno. Ak ho zapnem povedzme do hodiny, chyti sa
M©> za par sekund, ak na druhy den, uz to trva minutu-dve. Ak po tyzdni,
M©> potrebuje povedzme 5 minut.

Platnost alamanchu u GPS je 2h. Za tu dobu jsou stejně vąechny původní
druľice pod obzorem, takľe stejně musí hledat.

Tomáą

Daląí informace o konferenci Hw-list