Zacatecnicky dotaz fungovani 74373(74573)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 27 14:44:21 CEST 2012

Sekvenční obvody mění stavy na hranách signálu, co se týče úrovně "setrvalý
stav" je nutno konzultovat datasheet. Proto není důležité jak je co
zapojené, ale jak z čeho na co se kdy mění řídící sgnál.

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>

OE sluzi na povolenie vystupnych budicov, pre vas pokus nechajte trvalo v L.
Ak je LE v H, kopiruje data zo vstupu na vystup v zmysle, co na
vstupe, to na vystupe. Ak chcete data na vystupe zapamatat, musite v
tom momente zmenit LE z H do L. Neviem, ako to presne skusate, ak mate
nejako napevno pripojene LE a na vstupoch tlacitka, nikdy nedosiahnete
to, co chcete. Dajte si na LE tlacitko o GND a odpor na plus. Potom si
na vstupnych tlacitkach stlacte vstupnu kombinaciu - drzte - a sucasne
kratko stlacte tlacitko na LE - impulz do H prenesie vstupy na vystup
a uvolnenie do L (odpor) ich zapamata. Teraz vstupne tlacita pustite -
vystup drzi.

miro