Re: Ocni zesilovac na osazovani pidi SMD?

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Březen 27 14:10:41 CEST 2012

Presne, pokud nas vyskrtne a strojecek bude pouzitelny i jinak nez jako nahrada slepecke hole ci sileny pristor ala Johnny Depp v  Sleepy Hollow, objednam u dotycneho take.
On to na ebay nabizi kde kdo, rada do CR posila , ale pravda vetsinou to maji tak o 1-2$ drazsi.
Je mi zahadou proc maji CR nekteri cinane na black listu , jednou jsem se dokonce pokousel z cinskeho dobrodince tuto informaci dostat, ale neuspel jsem proste do CR ne a duvod nerekl, pritom neslo o nic levneho, ale zhruba o 10x30$.
Dnes mu mohu jen podekovat, nakonec jsem nasel primo v cine vyrobce a kus byl za 18$, pri deseti postovne zdarma.

Jirka