[OT] GPS system Galieo

Úterý Březen 27 11:40:09 CEST 2012

Asi tak. Autonavigace taky vydrží na baterii jen pár hodin.

On ten BT modul vlastně nedělá nic jiného než chytá signál od satelitů
a posílá přesnou pozici do smartphonu (nebo PC nebo někam jinam), to
není zas tak energeticky náročná činnost, jako vypočítávat trasu,
překreslovat displej atd.

Taky si vemte anténu v telefonu a podmínky příjmu - IMHO na tom bude
vestavěný GPS modul (resp. jeho anténa) hůř než nějaký externí nebo i
ten v autonavigaci a bude muset citlivost dohánět nějakým zesilovačem.

P.K.