[OT] Vestavne LED osvetelni?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 27 08:48:07 CEST 2012

Dobrý den,

Já bych tam opálové sklo nedával. Dal bych tam jenom plast. 4x LED zase
tolik nehřeje, takže by tam plast měl bez  problému vydržet. Nařezal
bych to z nějakého průhledného plastu, a nastříkal acetonem. Aceton
povrch naleptá, a po zaschnutí to od opálového skla nepoznáš. A bude s
tím daleko jednodušší práce než se sklem.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora