PC jako Acess Point

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Březen 26 22:36:39 CEST 2012

na wxp som (z nudze) pouzival nejaku starsiu verziu
http://www.dhcpserver.de/dhcpsrv.htm a u mna fungoval v poriadku, u inej
instalacie boli nejake problemy, ale uz si nepamatam ake, nahradili ich
"krabicky", ktore tuto funkciu maju v popise prace...
nebolo by vhodnejsie ten kabel s netom zasunut do nejakeho routra s wifi aby
nemusel bezat PC, ked sa bude pripajat niektore zo zariadeni?
nehovoriac o tom, ze mozno bude nutne ten PC nakonfigurovat ako router, teda
pokial nemate s Vasim providerom dohodnutu sadu adries
robo

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 26, 2012 10:10 PM
Subject: Re: PC jako Acess Point

26.3.2012, 22:02:49

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Tomáš Vymětal napsal:

> Ona je primárně otázka .. k čemu to? Řešil jsem něco podobného (wifi
> doma pro notes a mobily),
No presne k tomuhle. Nejak mi doma pribyvaji ruzne krabicky a placicky
s moznosti pripojeni k siti siti, coz bych rad realizoval bez nutnosti
cpat dalsi penize telekomunikacnimu oligopolu

> podporu měla přímo deska, tak jsem to zkusil
> takto. DHCP podpora nulová, pomohlo použití alternativních driverů, ale
> zařízení stejně nešla připojit po odpojení (bylo nutné restartovat
> dhcp). Obdobné problémy měly klasické pci wifi adaptéry (pár jsem si
> jich půjčil). Většinou jsou tahle zařízení uvažována jako klienti a to
> dobastlování AP funkcionality nedělá dobrotu. Primárně bych se zajímal o
> to, jestli to bude umět to dhcp (tedy pokud bude potřeba),
Ech, to ja jaksi nevim, jestli to DHCP potrebuju nebo ne. Moje
znalosti sitariny konci u krimpovani kabelu. Ty lehke veci, co s tim
souvisy, mne jaksi minuly.