Ocni zesilovac na osazovani pidi SMD?

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Pondělí Březen 26 21:39:07 CEST 2012

Mám už roky niečo podobné, ako tu uverejnil pán Pikulik.  Nemám bohužiaľ
fotku, je to ešte výrobok DDR (Zeiss Jena). Stálo to vtedy nekresťanské
peniaze - 800 Kčs. Zväčšenie je 2,5 x a vidieť cez to perfektne na bežnú
pracovnú vzdialenosť cca. 40 cm. Dá sa tiež nastaviť vzdialenosť očí. Je to
jedna z mojich najpoužívanejších pomôcok. V roku 2002 som to znovu zháňal v
Drážďanoch ale nikto o tom nevedel. Možno som robil chybu, že som to
považoval za hodinársku pracovnú pomôcku a v skutočnosti je to asi pre
lekárov. P.B.