[OT] Vestavne LED osvetelni?

oklovap oklovap na gmail.com
Pondělí Březen 26 15:21:21 CEST 2012

Existuju aj dvojvrstvove plasty, ktore velmi dobre imituju kovove povrchy.
Vyhoda je, ze ich netreba lakovat ani inak upravovat. Pouzivaju to
hlavne reklamkyna rozne tabule a tak.
Daju sa rezat a gravirovat laserom. Je pravda, ze to nie je ziadny
lacak, ale je to fakt pekne a velky vyber povrchov.
Ak by ste mali zaujem, pokojne vam podla vykresu narezem kusky ake
potrebujete (mozete mat aj hviezdicky, srdiecka a pod.).
Cena za plat 60 x 120 cm v hrubke 1,5mm vychadza okolo 60 - 100 ojro
podla povrchu.

mp