[OT] Vestavne LED osvetelni?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Březen 26 13:44:34 CEST 2012

Něco podobného resim taky. Podivejte se na
http://www.dealextreme.com/c/led-light-bulbs-907

Tam toho mají celkem dost (hranate, kulate, s menicem, bez menice, ruzne vykony atd.) v cene od cca $6/kus.

Když uz je o tom rec, existuje elektrikarska krabice s vnitřním průměrem 45mm? Nebo nejaka nehorlava trubka s uvedenym průměrem, kterou bych si narezal na potrebnou delku?

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Kučera
Sent: Monday, March 26, 2012 11:21 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: [OT] Vestavne LED osvetelni?

Shanim neco jako jsou tyto vestavna svitidla
http://www.conrad.cz/zabudovatelne-svitidlo-mini-frame-led-bila.k570086?icc=Search&icn=570086
nechce se mi, ale utratit conradich 400Kc za 4ks beznych LED v celoplastovem ramecku.
Hledam proto v cine nebo na ebay, bohuzel se mi nedari najit spravna klicova slova.
Vsadim se , ze DX bude neco podobneho nabizet za par fufnu, ale najti to v zaplave LED nesmyslu neni jednoduche.

Poradite?

Jirka