Vymena baterek v UPSce

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Březen 26 13:02:13 CEST 2012

Ony tyhle low-endové UPS od APC mají strašlivě odfláknuté nabíjení,
několik nám jich odešlo ještě s původními baterkami (těsně po záruce,
samozřejmě). Myslím, že už jsme to tady kdysi probírali.

Každopádně APC jako značka u mě dost klesla, po pěti letech (záruky) nám
začaly odcházet SURT1000XL, už jich zdechlo 5 z 18. Hoří jim střídače.
Při pořizovací ceně kolem 20 kKč za kus jsem očekával delší životnost :-(

JMN