Jak detegovat vdsl signal

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Březen 25 17:38:14 CEST 2012

Někde jsem kdysi četl, že měl někdo s vdsl také takové problémy, že mu
zapojili zpátky adsl a na něm zrušili limity a od té doby mu to jede.
Nepamatuji si detaily, ani kde jsem to četl jen si matně vzpomínám něco
o 5 km vedení.
Milan