[OT] eTrex 30 & logovani trasy

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Březen 25 00:48:18 CET 2012

10k bodov je malo, presne tak. Pri mojom nastaveni - bod kazdych 20m
je to 200km. Ak clovek ide na dovolenku a necha si zaznamenavat aj
cestu autom...
Iste da sa spekulovat co a preco a ako si to nastavit, ale pri
zasunutej SD jednoducho neriesim - ked si spomeniem, stiahnem data do
PC, je jedno ci vecer, po tyzdni, alebo po mesiaci.

miro