[OT] eTrex 30 & logovani trasy

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Březen 24 23:59:40 CET 2012

Nepoznam eTrex 30/20, ale moj starsi eTrex Venture Cx (to iste, co
Legend Cx a podobne ako Vista Cx) vie ukladat trasu zaroven do svojej
pamati, aj na SD. Ukladanie do pamati ma ten vyznam, ze na displayi z
nej zobrazuje prejdenu trasu, nieco ako Ariadnina nit :-) Aspon ja som
iny vyznam pri vlozenej SD nenasiel... Ukladanie na SD treba zapnut v
nastaveniach cez menu (staci raz, pamata si to). Tie pocty 10000/200
sa vztahuju len na vnutornu pamat (pamat sa prepisuje cyklicky bez
upozornenia), zapis na kartu je obmedzeny len kapacitou. Na karte sa
kazdy den vytvori novy subor, nazov je datetime.gpx (xml format podla
garmin schemy). V ramci dna, ak prijimac vypnes/zapnes, pripadne po
strate signalu a obnoveni, pokracuje v zapise do toho isteho suboru,
len trasu deli na useky. Da sa nastavit rezim ukladania trasy - bod po
kazdych X sekundach, alebo po kazdych X prejdenych metroch. Ja mam
nastaveny zapis bodu po prejdeni 20m, pripada mi to optimalne.

miro