divne paprsky pri skenovani

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Březen 24 20:25:26 CET 2012

urcite som vas nechcel rozdrazdit :-)
prave preto som sa dodatocne pytal lebo odpoved "moze za to
interferencia" niekomu kto o tom vela nevie nic nepovie (vratane mna,
optike sa zrovna nevenujem). To ze spominany jav sposobuje interferencia
som uz niekde pocul, to ze ho kameramani nemaju radi tiez, aj s tymi
pasikavymi sakami.
Stacilo dopisat tri vety (ako ostatni diskutujuci) a jav by bol
kompletne vysvetleny a pochopeny.
b.