divne paprsky pri skenovani

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 23 14:35:28 CET 2012

Tedy - rozpliznuti reflexy v soucinnosti s postupnym ctenim snimace.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 23, 2012 2:30 PM
Subject: Re: divne paprsky pri skenovani

Jedna vec je, ze se predmet pohybuje, druha moznost, ktera mne napadla (ale
to varim opravdu z vody) je ochrana proti kopirovani bankovek - to kolecko a
tenke linie mu treba pripominaji nejaky ochranny prvek, pak to muze delat
psi kusy.

Jaky je to scanner a jaky soft? Zkusil bych treba Vuescan, ten je jednak
pomerne univerzalni, druhak laciny a navic podobnym zamernym "chybam" snad i
dost odolny.

Ale fakt je, ze bych spis veril tomu kolecku v pohybu a rozpliznuti nejakymi
reflexy.

Pavel Kutina