OT: divne paprsky pri skenovani

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 23 14:10:46 CET 2012

Obcas kdyz jsem linej tahat fotak tak nektere veci skenuju. Zaujalo me,
ze pokud se predmet pohybuje pri skenovani tak to dela dost silene efekty.

Vcera jsem skenoval bezici strojek hodinek
http://www.cncnet.info/galery/hodinky/elgin.jpg je to videt na setrvacce.

Po obvodu te setrvacky jsou vyvazovaci sroubky - tam bych mozna cekal
nejakou smouhu, ale proc jsou ty pruhy i pres stred setrvacky a i mimo
ty sroubky.

Nevite nekdo jak ten skener pracuje ze to tohle vyrobi?

p.s.: tohle je seriovy US strojek Elgin z roku 1913 za svyho casu cca
30USD - je zajimave, ze mame technologie cim dal tim lepsi, ale vyrobky
vypadaji cim dal tim hur (funkcne i vzhledove) - zvlast kdyz kouknu na
plechovej strojek Ruhla vyrobeny o 50 let pozdeji

Radek Vicek