Spolehlivost virtualniho HW

iko iko_iko na centrum.sk
Pátek Březen 23 11:14:50 CET 2012

Mal som na jednom pocitaci kde bezali asi 4 virtualy problemy. Je tam
VMWare Server 2. Zacala sa mi kazit databaza (postgres). Po oprave to
zas chvilu bezalo. Potom sa zas samovolne pokazila a zacal sa kazit aj
filesystem na hostovi. Bola to chyba HW, po vymene dosky to bezi v
poriadku. Pocitac aj virtualy normalne bezali, len sa to nejak kazilo
pomaly.

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.