Desulfatace Pb baterii ?

Čtvrtek Březen 22 08:37:25 CET 2012

Ještě jsem neslyšel, že by to Pb baterkám vadilo. Staniční baterie v
telefonních ústřednách (před 30 lety kdy jsem byl na exkurzi na poště)
byly jako otevřená akvária a v nich vložené desky. Na zemi pod tím
hobliny, aby se měla kam vsakovat vycintaná kyselina. Možná to víko
můžete jen položit - jen musíte počítat s tím, že se bude kyselina
trochu odpařovat a mohlo by od toho něco reznout.
Anděl