Zacatecnicky dotaz fungovani 74373(74573)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Březen 21 16:05:14 CET 2012

aky mate presne typ? Obycajne si treba pozret datasheet, jeden je
napriklad tu http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/74HC373.REV0.PDF
Output enable v stave H uvedie vystupy do vysokej impedancie, takze
potrebujete L.
Latch enable v stave H urobi register transparentny (co je na vstupe
prejde na vystup) a v stave L zapamata stav na vystupe. Takze
potrebujete stav H. Vyskusajte.
b.

p.s. a ak sa chcete venovat elektronike urcite sa skuste trochu zacat
ucit aj anglicky. Staci vediet pasivne citat. Bez toho sa nikam nepohnete.