Volba zesolovace k fotodiode.

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Březen 21 15:58:48 CET 2012

kolko ludi sa spytate tolko odpovedi dostanete :-) Ja rad pouzivam
AD8067 od analog devices. Tiez je tam 10M rezistor v spatnej vazbe a
zvlada to okolo 1MHz ak si dobre pamatam. Dokonca ho bolo treba trochu
pribrzdit spatnovazobnym kondenzatorom.
https://edms.cern.ch/file/1173258/1/aed-00159-v1_schematic.pdf
b.