Re: Volba zesolovace k fotodiode.

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Středa Březen 21 14:15:00 CET 2012

Dekuji za odkaz, jiz v tom mam trochu jasneji :-)
Kdyz jsme u toho vyjasnovani, resim jeste jeden problem, kvuli velkemu dynamickemu rozsahu budu nucen prepinat odpory ve vazbe zesilovace. Pro velke odpory pouziji integrovane analogove switche,ale u minimalniho R-100Ohm jiz nejde zcela  zanedbat vliv serioveho odporu spinace a predevsim mi jeden spinac chybi.

Jak je slozite sestavit analogovy spinac z klasickych spoucastek (asi FET), parametry, v sepnutem stavu odpor max 2ohm, s plochosti 0,1Ohm, pruchod signalu 1MHz +- 2V.
Opet by se sil odkaz na vzorove reseni idelane s teoretickym rozborem :-)

Jeste jednou dekuji

Jirka