Zazitky z Amperu?

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Úterý Březen 20 20:44:19 CET 2012

ten system nanaseni pasty dela www.elpro-ke.sk  F085 a ja jsem distributorem
pro CR
www.elektronika.cz/sab06

je i pec www.elektronika.cz/hr22lf
a osazovaci manipulator www.elektronika.cz/man32

stanek mam  V139, takze pokud nekdo jedete na Amper, tak se stavte. Napiste
i o elektronickou vstupenku.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, March 20, 2012 6:53 PM
To: HW-news
Subject: Zazitky z Amperu?

Mate nekdo nejake zajimavosti z Amperu?

Me tam prekvapilo dost velke mnozstvi lidi, zejmena na 1. den.
A vetsinou to nebyli typicti sberaci propisek a skolni mladez,
ale seriozne vypadajici lidi.

Urcite to ale uz neni veletrh pro baslire, co drive ten v Praze
jeste byval. Tady mi to pripadalo spis jako eletrotechnicky
pavilon na Mezinarodnim strojirenskem veletrhu - nabizelo se
hlavne "reseni" a nikoli komponenty.
Takze proto jsou marne nadeje pripadnych optimistu, kteri by
cekali rozdavani nejakych kitu zdarma (po vzoru Embedded
Worldu v Nemecku). Tady zadni vyrobci soucastek nevystavuji,
a uz uvubec nic nerozdavaji.

Zaujalo me reseni systemu pro nanaseni pajeci pasty od nejake
slovenske firmy (jmeno jsem zapomnel). Pouzivaji plastove sablony
(coz neni az tak naobvykle), ale ty sablony z folie vyrabeji vrtanim
na CNC vrtacce. Sice nejsem presvedceny o extra vysoke efektivite
takoveho reseni, ale pokud uz nekdo tu vrtacku ma na vrtani PCB,
tak proc ji nedat dalsi ukol, ze.

A dalsi poznatek pak mem ze stereomikroskopu. Nedavno tady
probehla diskuse, kdy ja jsem obhajoval levny mikroskop od Lidla
a zaznelo tady, ze stereomikroskop je vyrazne jina trida.
Tak jsem to docela dost zkousel u nejake firmy s hoch-nobl technikou
a musim uznat, ze je to stereo nazornejsi. Ale dele bych s tim delat
nechtel, desne to taha oci a hlavu. Takze skoro nelituju, ze mam
toho Lidla.

PL