LCR meter - konstrukce

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 20 13:41:07 CET 2012

ono VCO nam ni je moc platne, lebo potrebujeme generovat presnu
frekvenciu koli digitanej demodulacii, takze minimalne PLL. A stavat PLL
so sirokym rozsahom frekvenci to je uz jednoduchsie pouzit procesor na
generovanie PWM alebo v pripade vyssich frekvenci jeden jednoduchy a
lacny DDS cip.
Muzikantov by som sem teraz ntahal :-)
b.