nabijecka pro AA a AAA baterie s mikroprocessorem

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 19 15:47:01 CET 2012

 19.3.2012, 15:42:43

Pouzivam "i-tec BATA099". Neni tak dokonala jako jine osvedcene typy,
ale uvedenym pozadavkum vyhovuje a je za zlomek ceny.
Otazkou je, zda jde jeste nekde koupi, ja ji mam uz nekolik roku.
Vzhledove (nejspis i funkcne) stejnou, ale pod jinym nazvem jsem videl
na DX.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz