Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Březen 18 20:04:16 CET 2012

Prumerovani na dvou vzorcich otocenych o 90St potlaci II harmonickou jen v pripade , ze I a II harmonicka budou ve fazi, pokud merena soucastka posune II harmonickou jinak nez prvni tak se nevyrusi nic max se chyba podeli 2.

Jiri Hutta