LCR meter - konstrukce

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Březen 18 12:32:29 CET 2012

je to len vizualizacia vypoctu, nenazyval by som to simulaciou. Mozete
pouzit lubovolne prostredie, fungovat by to malo aj na papieri s
ceruzkou :-)

Ten vyraz pre napatie generatora nie je nic ine ako definicia napatia
sinusoveho zdroja ktore ma maly fazovy posun (dal som ho tam len preto
aby sa simulovali realne vzorky a krivka nezacinala presne v nule).

Druha harmonicka nebude mat na meranie velky vplyv. Ked sa urobi priemer
z dvoch nasledujucich vzoriek tak sa druha harmonicka (spolu s DC
offsetom) pekne zrusi. Skusim nad tym porozmyslat ale je mozne ze ked sa
urobi priemer este aj zo vzdialenejsich vzoriek tak by sa mohla vyrusit
aj tretia harmonicka.

upravil som program tak aby zohladnoval prve tri harmonicke, amplitudy
harmonickych su teraz [1 0.01 0.05] (prva druha tretia);

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rlc_measurement/

b.