Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Březen 18 10:55:15 CET 2012

Odbocim a vratim se ke starsim prispevkum.
Uzivatel balu sem daval odkaz na nejakou simulaci v matlabu
S matlab nemam zadne zkusenosti , proto bych se jednak chtel zeptat jak se s timto sw naucit pracovat, idelane nejake zdroje v cestine s priklady prave z oboru simulaci eletro.

Konkretne k rlc.m
nepochopil jsem

% generator voltage
Vg = 1 * exp(1i*0.25); ?????

Pri te prilezitosti se priznam, nejsme si jist zda umim cist zobrazeni v polarnich souradnicich.

Premyslel jsem o vlivu cistoty signalu na vysledky mereni.
Pokud jsme situlaci spravne pochopil, mohu bez nejake slozite filtrace pocitat s:
merici signal Vrms 1V na frekvenci f0 a k tomu se bude pricitat "rusici" signal na 2xf0 rekneme 4mVrms (1V -50dB).
At o tom premyslim jak premyslim nepodarilo se mi prijit na to jaky bude vliv II harmonicke na vysledky mereni?

Existuje nejaky sw v kterem lze takove veci simulovat?

Dekuji

Jiri Hutta