Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Březen 16 17:07:16 CET 2012

Dekuji, vsem za infomace. Posledni schema je velice zajimave, ale tak trochu mimo me chapani, jak funguje A2 modulator a k nemu prizareny range resistor a IV converter jsem nepochopil. Pravdepodobne by A2 mel automaticky vyvazit mustek tedy prevodnik proud napeti, ale jak presne to funguje se mi ze schematu nepodarilo vycist.

Koukal jsme na ruske stranky z odkazu a zaujalo me u RLC3 toto schema
http://pro-radio.ru/user/uploads/172177.jpg
Je sance, ze by to mohlo fungovat?

RLC2
http://pro-radio.ru/measure/6873/
koukal jsme na schema a vse mi je jasne, nejsem si vsak jist u funkce prepinacu DA8.2 DA8.1 poradite?

Jeste jednou dekuji

Jiri Hurta