OT lightweight mail clients, was: LCR meter - konstrukce

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 19:49:52 CET 2012

Co do neho furt rýpete? Me 11 let starý stroj delal jeste v lednu
terminálserver pro decka a to jsem na tom takové vetsí veci delal taky, co
jsem vedel, ze wokna na notebooku s 2x tolik pametí budou swapovat. Stacilo
jen vhodne nastavit priority, pohlídat si zravé procesy (screensaver, flash)
a dá se to i tak. Uvedomte si, ze jste na takovém hw taky delali a jak vám
pripadal rychlý. Nedávno si dal soused na starický notebook s 96M ramky
XPcka, divil jsem se, ale svihalo mu to rychleji, nez me na hw z roku 2006.
Jediný problém mu delalo aukro, nekteré obrázky ke konci stránky to
neukázalo.

Ted máme ponekud rychlejsí stroj, ale kyz jsem tam dal soucasné distro, tak
byl pomalejsí, nez ten starý hw. Musel jsem vybírat a nejrychlejsí z tech
nových (tedy s minimálním úsilím, nemám cas na gentoo) byla Mageia, ale i
tak treba v 3D je asi 10x pomalejsí nez ten starý, jen podle CPU taktu 5x
pomalejsí hw a tak se 3D desktop vubec nedá pouzít.

Efektivita programu klesá na polovinu kazdých 18 mesícu, zatímco výkon roste
2x za 2 roky. Takze ano, jsme na tom hur nez pred 10 lety.