LCR meter - konstrukce

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 15 20:12:42 CET 2012

Ano a nie.

Jednak Ty si, pokial si spominam, doporucoval pouzit brutalnu silu a tu sinusovku vzorkovat, kym tato konstrukcia pouziva sofistikovanejsiu a pritom low-techovatejsiu metodu (aj ked mam pocit, ze RLC-1 to robi prave tak); druhak ja som v tych reciach namietal proti obmedzenosti takejto konstrukcie, a na tom stale trvam. Stale si myslim, ze amater by sa nemal snazit o absolutnu presnost a rozsah mimo praktickych potrieb, a naopak by sa mal snazit o univerzalnost.

Je to vsak asi dobra konstrukcia pre niekoho, kto nechce (aspon nie v prvom kole) konstruovat ale postavit si existujucu konstrukciu.

wek