OT lightweight mail clients, was: LCR meter - konstrukce

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 15 19:37:53 CET 2012

Jasně, nesjpíš v tom něco bylo.
Opravdu se nenajde nějaký klient psaný v C nebo Pascalu, který by Vám
vyhovoval. Třeba nějaká portace androidího klienta do čisté Javy.
S pozdravem,
Miloš Dašek