basic NET.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Březen 15 14:10:00 CET 2012

Dobrý den,

Převádím tady jednu aplikaci vytvořenou ve visual basicu 6 na NET. Nejprve jsem to musel převést na visual net2008, potom do net2010. Hodně toho předělat, ale jaksi si nevím rady s mimovláknovým  voláním komponent. Mějme pole, do kterého se  ložily commandbuttony. A k nim chci tooltipy. Pokud něco příjde ze sériového portu COM, potom mi to hlásí chybu, ze

  Message=Operace mezi podprocesy není platná: Přístup k ovládacímu prvku cmdEfekt_7 proběhl z jiného podprocesu než z podprocesu, v rámci kterého byl vytvořen.

Je mi jasné, že je to volání z jiného vlákna, ale nějak to neumím dát dohromady.

definice

    Public _cmdEfekt(23) As Button

    Public ToolTipProcesor As New ToolTip

Naplnění pole

_cmdEfekt = grpVyberEfektu.Controls.OfType(Of Button).OrderBy(Function(label) label.TabIndex).ToArray

Zde chyba v sekciè cmdEfekt(Index)

ToolTipProcesor.SetToolTip(_cmdEfekt(Index), “pokus“)

Vím že to je přes invoke, ale namůžu to dát dohromady. Poradíte? Míra