LCR meter - konstrukce

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Březen 15 11:34:58 CET 2012

No nechcem Vas strasit alebo tliachat, ale pokial sa pamatam este z
matematiky, tak na urcenie n-parametroveho systemu potrebujete
minimalne n rovnic, ale lepsie viac. Takze ten Vas model by ste nemal
moc komplikovat, lebo skoncite pri inom type pristroja, ako je
klasicky LCR meter.

Proste skoncite pri merani sietovym analyzatorom a naslednym
modelovanim nahradnej schemy. Ked to zvladnete, mozete si dat rovno
titul PhD a ludia Vas budu honosne oslovovat pan doktor. Ale
ubezpecujem Vas, ze tak 1-2 roky nebudete robit nic ine, len tazku
matematiku, modelovanie a programovanie...

Ja osobne by som doporucil mlademu kolegovi, aby si postavil nieco
jednoduche z netu, myslim, ze posledna uverejnena konstrukcia na
mcu.cz bola velmi zaujimava. Da sa z nej naucit velmi vela a okrem C
merala aj ESR. Je tam uplne vsetko, operaky, procesor a sw. Myslim si,
ze pre stredoskolaka dost latky na samostudium a analyzu.

A.