Lokalizace polohy kabelu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 15 00:44:49 CET 2012

Ackoli obe metody ukazaly stejnou vysku vedeni kabelu, i tak bych si vzal
izolacni podlozku a baterku :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f na avizo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 15, 2012 12:26 AM
Subject: Re: Lokalizace polohy kabelu

Dobrý večer,

nakonec jsem použil rádio i multimetr, do kabelu jsem připojil
prodlužovačkou fázi z dvojzásuvky. Nezatěžoval jsem jej, pouze jsem do
druhé půlky dvojzásuvky připojil stmívanou halogenovou lampu a doufal
jsem, že se prodlužka a kabel zachovají jako anténa. Multimetr jsem
uzemnil na PE. Radiovou metodu jsem vyhodnocoval pouze uchometricky,
přesto obě metody ukázaly pravděpodobnou polohu kabelu prakticky stejně.
Zítra nebo pozítří provedu praktické ověření správnosti měření vrtačkou :-D

Díky všem za rady

JF