Lokalizace polohy kabelu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 14 23:01:13 CET 2012

Efekt se pouze zmenšuje, neztrácí se. Vzdálenost mezi vodiči není
zanedbatelná a tak k úplné kompenzaci elmag. pole dochází jen mezi nimi,
nikoliv po stranách od nich (jeden bude k přijímači vždy blíž, než
druhý). To platí zejména u plochého vodiče a v rovině oněch vodičů (tedy
zpravidla i v rovině zdi).

---
Jirka