LCR meter - konstrukce

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 14 20:52:57 CET 2012

Nikoliv. Svod (Rp) je prostě svod a Rs (ESR) zahrnuje odpor přívodů,
polepů a nejspíš i ty diel. ztráty. Uvažovaný model elektrolytu tak není
ani sériový, ani paralelní, alebrž sérioparalelní ;-)

My jsme tu ale neřešili otázku výpočtu, já jsem s vyšší matematikou
nikdy nebyl moc kamarád (no, možná bych byl, ale vyučující....) a tak
tohle téma - včetně úvah o souvisejícím programování nějakého MCU -
přenechám těm více teoreticky orientovaným ;-)

---
Jirka