Lokalizace polohy kabelu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Březen 14 15:50:17 CET 2012

Dne 14.3.2012 15:40, Petr T napsal(a):
> U některých hledaček je nutno mít kabel pod zátěží - vytvoření
> dostatečného magn. pole pro indukci...
>
> PeTr

Nějaká zátěž tam byla - k zásuvce, do které kabel vedl, bylo připojeno
osvětlení vitríny. Je možné, že zátěž nebyla dost vysoká, protože dokud
byl kabel vidět, detektor reagoval, ale jak se schoval pod omítku,
detektor přestal detekovat.

Ještě mě napadlo (našel jsem tu rádio se středovlnným rozsahem a
feritovou anténou) - jaký zdroj rušení bych tak mohl k tomu kabelu
(zatím není zapojený do sítě) ve zdi připojit, aby to pak šlo tím rádiem
přijímat? Jsem tu celkem na samotě, takže za tu chvilku na mně snad
žádná inšpekce nenaběhne :-)

JF