Nedostupné GM elec.

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 14 13:10:52 CET 2012

No, já si myslím, že nezvedání telefonů patří ke klasickému "folklóru" v
těchto prodejnách, speciálně pokud voláte do maloobchodu.

Běžně nacvičené zdůvodnění zní asi tak, že "je málo lidí a prodavači se
musí věnovat zákazníkům".

Prostě bez šance, firma se zvětšila nad určitou velikost a tím se z ní
stal standardní bolševik. Majitel daleko, "za vodou" a takovéto
záležitosti vůbec neřeší.

Neplatí to pro všechny, ale často ano. Čest těm, které této demenci
nepodlehly (zatím?)...

---
Jirka