Re: Re: Re: fázovací článek 90 stupňů pro kvadraturní VFO KV přijímače

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Březen 13 15:31:33 CET 2012

Zatím mám prototyp toho SDR CW/SSB demodulátoru a ladím IIR filtry ve SciLabu. Čip všeuměl je totiž dost omezený a umí FIR filtry tak krátké, že je třeba všechno filtrování dělat IIR filtry.

Takhle vypadá diagram demodulátoru včetně korekce fázové chyby VFO nakreslený ve vývojovém prostředí. To je jediný způsob, jak ten čip programovat. Assembler není uveřejněný.
http://ok1iak.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Vojta Bubník